NM TeamGym senior samlet landets beste lag i Salhus
Lørdag 20. juni var noen av landets beste TeamGym-lag samlet i Salhus til NM TeamGym senior 2026. Publikum fikk oppleve en konkurransedag fylt med kraft, presisjon og høy kvalitet, da utøvere fra hele landet kjempet om de nasjonale titlene i klassene kvinner, menn og miks.
Det ble levert prestasjoner på høyt nivå gjennom hele dagen, og etter spennende konkurranser kunne Oslo klatre øverst på pallen i kvinneklassen. På hjemmebane sikret Salhus seg NM-gullet i herreklassen til stor jubel fra publikum, mens Asker tok seieren i miks-klassen etter en sterk konkurranse.
Mesterskapet viste nok en gang bredden og kvaliteten som finnes i norsk TeamGym, og både utøvere, trenere og støtteapparat bidro til å skape en flott ramme rundt arrangementet.
NGTF ønsker å takke Salhus Turn & Idrettslag for et vellykket arrangement, samt alle dommere, frivillige, trenere og utøvere som gjorde mesterskapet mulig.
Vi gratulerer alle medaljevinnerne og deltakende lag med sterke prestasjoner og minner fra en innholdsrik NM-dag i Salhus. Fullstendige resultater finnes på tropp.no.